Wsparcie żywieniowe w onkologii

DIETETYKA NEFROLOGICZNA

Oferta obejmuje wizyty dietetyczne oraz indywidualnie dostosowane plany żywieniowe, które pomogą Ci w utrzymaniu zdrowia i poprawie jakości życia na każdym etapie leczenia chorób nerek.

Wizyty dietetyczne:

Oferuje profesjonalne konsultacje, podczas których dokładnie ocenię Twoje potrzeby żywieniowe i dostosują je do Twojej indywidualnej sytuacji. Podczas wizyty dietetyk przeprowadzi szczegółowy wywiad, oceni Twoją historię medyczną oraz uwzględni wszelkie obecne schorzenia nerek.

Plany żywieniowe:

Opracowane plany żywieniowe są dostosowane do  stopnia uszkodzenia nerek, poziomu filtracji kłębuszkowej, stężenia elektrolitów oraz innych wyniki badań laboratoryjnych. Dzięki temu dostarczymy Ci pełnowartościowe i zrównoważone posiłki, które pomogą Ci kontrolować objawy i minimalizować ryzyko powikłań związanych z chorobą nerek.

Edukacja na każdym etapie leczenia:

Moja oferta obejmuje również edukację na temat chorób nerek i odpowiedniego żywienia na każdym etapie leczenia. Dostarczę Ci wiedzę na temat skutecznych strategii żywieniowych, które wspierają zdrowie nerek i pomagają utrzymać równowagę elektrolitową. Będę tłumaczyć złożone zagadnienia w sposób zrozumiały, odpowiadać na pytania i wspierać Cię w podejmowaniu świadomych decyzji żywieniowych.

• Profilaktyka PChN

• Leczenie zachowawcze (dieta niskobiałkowa)

• Zespół nerczycowy

• Leczenie nerkozastępcze - DO i hemodializa

• Transplantacja nerki

Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty?

Jestem wykwalifikowanym dietetykiem nefrologicznym z doświadczeniem w opiece nad pacjentami z chorobami nerek. Moja rozprawa doktorska dotyczyła dietetyki nefrologicznej ponadto cyklicznie szkolę pracowników ochrony zdrowia w zakresie zagadnień związanych z chorobami nerek oraz tworze liczne materiały edukacyjne o tej tematyce.

Moje podejście jest spersonalizowane i uwzględnia indywidualne potrzeby każdego pacjenta.

Zapraszamy do kontaktu i umówienia się na wizytę razem możemy zadbać o zdrowie Twoich nerek i poprawić jakość Twojego życia poprzez odpowiednie żywienie!

Jeśli będą mieli Państwo dodatkowe pytania zapraszam do kontaktu telefonicznego

dietetyk medyczny, dr n. med. Paulina Borek-Trybała, tel. 506 080 659

Badanie krwi